No Flash
Esteu aquí: Inici Notícies MaqCentre organitza tallers de treball sobre el programa Eurostar amb la col·laboració del Parc Científic i GLOBALleida
Accions del document

MaqCentre organitza tallers de treball sobre el programa Eurostar amb la col·laboració del Parc Científic i GLOBALleida

09/11/2011

Hi participen el Centro de Desarrollo Tecnológico Industrial (CDTI) i Eidostech Consultores

El Centre d’Innovació del Sector de la Maquinària Agrícola i dels Equipaments Industrials (MaqCentre), organitza una jornada informativa sobre el programa europeu d’ajuda a les pimes Eurostar amb la col•laboració del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida i GLOBALleida. La trobada es durà a terme el proper 30 de novembre, a les 9.00 hores, a la planta 3 de l’edifici H2 del Parc, amb la participació del Centro de Desarrollo Tecnológico Industrial (CDTI) i Eidostech Consultores.

La jornada consisteix en la descripció del programa Eurostar, una presentació pràctica de com preparar i enviar una proposta, i entrevistes personalitzades amb els consultors per contrastar idees del projecte que cal presentar. Per participar als tallers de treball cal emplenar una fitxa de perfil de l’empresa i enviar-la a bnavarro@eidostech.com o a Laura Martínez (lmartinez@macqcentre.com de MaqCentre: edifici H3, planta baixa, del Parc Científic) abans del 21 de novembre.

Descarregueu-vos:

  • Twitter
Accions del document
No Flash


Parc de Gardeny, Edifici CeDiCo
1a. planta, Lleida - 25071
9732722922 973 272 922
parc@pcital.es parc@pcital.es
Accessibilitat
Visualitzadors i programes
Ajuda'ns a millorar
Avís legal